Forum breadcrumbs - You are here:KadGroove ForumPresentations / Help / Support: PresentationsWelcome to the KadGroove Music
Welcome to the KadGroove Music
Kad Groove@kad
2 Posts
#1 · 21 April 2026, 23h00
Quote from Kad Groove on 21 April 2026, 23h00🎵 Welcome to Kadgroove Music!Kadgroove Music is, above all, a story of passion. It is about bringing back and sharing the music of a special era with all of you, in the simplest way possible.🚫 100% Free & No AdsThere is absolutely no monetization here, no hidden advertising, and no paid subscriptions. This project is entirely voluntary and open to all music lovers.💡 An Independent and Passionate ProjectTo give you the best experience, I build this website and its software myself. I fund all of these tools out of my own pocket, without ever asking anyone for a contribution. My only reward is your pleasure in discovering and listening to the music.Thank you for being part of this musical journey and for keeping this passion alive with me! 🎧
🎵 Bienvenue sur Kadgroove Music !Kadgroove Music, c'est avant tout l'histoire d'une passion. Celle d'une certaine époque musicale que je souhaite faire revivre et partager avec vous, en toute simplicité.🚫 100% Gratuit & Sans PublicitéIci, il n'y a pas de monétisation, pas de publicités cachées et aucun abonnement payant. Ce projet est entièrement bénévole et accessible à tous les amoureux de la musique.💡 Un projet indépendant et passionnéPour vous offrir la meilleure expérience possible, je crée moi-même ce site et les logiciels qui l'accompagnent. Je finance l'intégralité de ces outils sur mes propres deniers, sans jamais demander la moindre contribution à personne. Mon unique récompense, c'est votre plaisir de découvrir et d'écouter.Merci de faire partie de cette aventure musicale et de faire vivre cette passion avec moi ! 🎧Â
🎵 Welcome to Kadgroove Music!
Kadgroove Music is, above all, a story of passion. It is about bringing back and sharing the music of a special era with all of you, in the simplest way possible.
🚫 100% Free & No Ads
There is absolutely no monetization here, no hidden advertising, and no paid subscriptions. This project is entirely voluntary and open to all music lovers.
💡 An Independent and Passionate Project
To give you the best experience, I build this website and its software myself. I fund all of these tools out of my own pocket, without ever asking anyone for a contribution. My only reward is your pleasure in discovering and listening to the music.
Thank you for being part of this musical journey and for keeping this passion alive with me! 🎧
🎵 Bienvenue sur Kadgroove Music !
Kadgroove Music, c'est avant tout l'histoire d'une passion. Celle d'une certaine époque musicale que je souhaite faire revivre et partager avec vous, en toute simplicité.
🚫 100% Gratuit & Sans Publicité
Ici, il n'y a pas de monétisation, pas de publicités cachées et aucun abonnement payant. Ce projet est entièrement bénévole et accessible à tous les amoureux de la musique.
💡 Un projet indépendant et passionné
Pour vous offrir la meilleure expérience possible, je crée moi-même ce site et les logiciels qui l'accompagnent. Je finance l'intégralité de ces outils sur mes propres deniers, sans jamais demander la moindre contribution à personne. Mon unique récompense, c'est votre plaisir de découvrir et d'écouter.
Merci de faire partie de cette aventure musicale et de faire vivre cette passion avec moi ! 🎧
Â
Click for thumbs down.0Click for thumbs up.1
Last edited on 14 August 2026, 18h11 by Kad Groove
Deleted user has reacted to this post.